Pagina's

zondag 6 september 2015

Zondag Spadag - Dettol pro fresh Fruit Burst en Honey Glow



Nu weet iedereen inmiddels wel dat ik iedere keer als ik bij de Kruidvat kom de drang heb om iets te kopen.

Een (hele) tijd terug werd mijn aandacht al getrokken door de douchegel van Dettol maar toch vond ik het voor mijn gevoel niet helemaal kloppen om douchegel van Dettol te kopen aangezien ik Dettol ook gebruik om mijn keuken te reinigen. Toch heb ik deze douchegel niet kunnen laten liggen!

Heerlijke Fruit Burst en Honey Glow! Benieuwd?


De douchegel van Dettol zou vervelende luchtjes bestrijden die veroorzaakt zijn door bacteriĆ«n en zou zorgen voor een blijvend fris gevoel. Daarnaast zou het je huid hydrateren en zacht maken. Erg fijn! Dus absoluut het proberen waard!

Dettol douchegels hebben een evenwichtige pH-formule verrijkt met hydraterende bestanddelen. De formule van deze fijne douchegels is pH-gebalanceerd en het bevat 0% parabenen (super dus!)





Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik altijd sceptisch ben over dit soort douchegels. De geur van beide douchegels is echt heerlijk! De Fruit Burst is fruitiger dan fruitig en de Honey Glow heeft een heerlijke romige honing geur. Helemaal top! Daarnaast is de hoeveelheid erg makkelijk te doseren, super fijn! 

Iedere douchebeurt is een genot maar om nou te zeggen dat dit vervelende luchtjes bestrijd kan ik niet helemaal met zekerheid stellen aangezien die luchtjes bij mij niet zo zeer aanwezig zijn. Desalniettemin voel ik me ' gereinigd' en heerlijk fris! Wellicht dat dit ook gewoon komt omdat ik weet dat ik met Dettol aan het douchen ben, maar toch! Ik ben fan!

Deze erg fijne douchegels zijn te krijgen voor € 5,99 per 500 ml.




Geniet nog van jullie heerlijke zondag lieve ladies!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten