Pagina's

zondag 13 september 2015

Let the " herfst" begin!



Iedere keer word ik zo enorm vrolijk en blij als ik de nieuwe collecties in mijn favoriete winkels zie hangen. Nieuwe kleuren, modellen en stoffen vliegen je om de oren. In de eerste fase zoek ik altijd in alle winkels wat mijn aandacht trekt en waar ik een hebberig gevoel van krijg (vaak bij veel nieuwe spullen). De tweede fase is dat ik enorm ga twijfelen wat ik nu moet doen (ik ben een weegschaal dus ik kan echt (bijna) nooit een keuze in een keer maken) en in de derde fase geef ik altijd meer uit dan de bedoeling maar word dan super blij van mijn aankopen. Uiteindelijk komt dus altijd alles goed! (gelukkig maar!)

Omdat ik met dit vieze weer echt niks meer had om aan te trekken, werd het tijd om te investeren in mijn eerste aankopen van het nieuwe seizoen!

Neem een heerlijke mok thee en kijk mee!



1. Heerlijke zwart-wit gestreepte fluffy trui! Super te combineren met leuke veterschoenen! (zie mijn geweldige nieuwe aankoop in dit artikel!)


2. Losvallend jurkje met witte stipjes. Super leuk te combineren met leuke laarsjes!


3. Mijn favoriet van dit moment: Mijn Paul Green veterschoenen. Dit was liefde op het eerste gezicht vanaf het moment dat ik ze zag. Mooie zwarte lak en op bovenkant en neus suède. Super!!



4. Deze geweldige super mooie Unisa laarzen kon ik niet laten staan bij de Bijenkorf. Ideaal voor een herfstdag. Love it!


Een klein overzichtje:

  • Trui - Mango € 44,95
  • Jurk - Mango € 49,95
  • Veterschoenen - Paul Green € 139,95
  • Laarzen - Unis € 199,00


Ik ben zo blij met deze super aankopen en ik kan stiekem niet wachten totdat het weer iets kouder wordt zodat ik kan schitteren in mijn outfits!



Geniet nog van jullie heerlijke dag lieve ladies!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten