Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Hello Sale!



Joehoe! De tijd van winkels afstruinen en nieuwe items scoren voor super prijzen, is weer aangebroken! Afgelopen weekend heb ik hier dan ook samen met mijn oma, dankbaar gebruik van gemaakt in Maastricht.

Benieuwd naar mijn "koopjes"?



Super blouse bij ZARA afgeprijsd voor slechts € 20,-. Super te combineren met mooie oorbellen, spijkerbroek en hakken.




Een andere geweldige blouse waar ik op slag verliefd was: Donker blauw met gele stippen afgewerkt met steentjes op de hals. Love it!




Als laatste kleding item dit super schattige tweelaags topje in een super zomerse kleur. Let the summer begin!




en als super topper, na een jaar gezocht te hebben: Mijn geweldige royal blue LOTT oorbellen!! Gekregen van mijn lieve opa en oma!! I'm in love!




Ik heb een heerlijke dag met mijn lieve oma in Maastricht gehad zaterdag en zoals jullie kunnen zien, erg fijne items gescoord!

Geniet nog van jullie heerlijke dag lieve ladies!



6 opmerkingen: