Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Mijn geweldige verjaardagscadeautjes!

Geen ' My week in photo's'  deze week maar een overzicht van super geweldige spulletjes die ik heb gekregen op mijn verjaardag!

Zondag 6 oktober, (het voelt alweer als een eeuwigheid geleden!) was de grote dag! Ik werd 24 jaar en dat werd met veel familie, tweeling zusje, vrienden, mijn lieve vriendje, lekker eten en veel super cadeautjes gevierd!

Omdat deze dag voor mij speciaal was en ik deze heugelijke dag met jullie wil ' na vieren' show ik al het leuks dat ik met veel plezier heb mogen ontvangen!




Van mijn liefste ouders heb ik deze super bedrok van H&M Home gekregen. Een rokje voor mijn bed! Love it!


Door mijn lieve vriendje ben ik extra verwend deze verjaardag!


Sinds een paar jaar heb ik nooit meer kouden voeten door mijn heerlijke Uggs collectie! Deze super collectie van Uggs schoenen is nu bijgevuld met heerlijke, super warme Uggs handschoenen!! Winter, bring it on!

Het kon niet op, want naast deze geweldige handschoenen, heb ik super cadeautjes van Ted Baker gekregen!

Deze super portemonnee van Ted Baker in een beige kleur van Lakleer! Ik werd al helemaal verliefd na het zien van de  buitenkant maar na het zien van de binnenkant was ik helemaal verkocht! Schattige hondjes! Wat hou ik toch van mijn lieve vriendje!!!

Naast de super Uggs handschoenen en de Ted Baker portemonnee was het nog niet genoeg, het kon niet op! Ik kreeg nog dit super make-up tasje met gouden strikje van Ted Baker! Super blij ben ik hiermee en er gaat erg veel in!!

Deze dag kon al niet meer stuk maar toen kreeg ik ook nog super cadeautjes van mijn tweelingzusje en haar vriend!
Het geweldige boek Celebrate van Pippa Middleton stond al enige tijd op mijn ' wensenlijstje'  en afgelopen zondag was de dag eindelijk aangebroken dat dit geweldige boek mijn collectie mag uitbreiden! Een boek boordevol heerlijke recepten, tips om je tafel leuk aan te kleden en om heerlijk te genieten! Binnenkort staat dit boek in de spotlight!
Naast het super boek van Pippa Middleton, kreeg ik deze geweldige, super schattige gebaksvorkjes van Blond Amsterdam! Nu is mijn Blond collectie compleet! Wie heeft er al zin in cake?

Van mijn familie kreeg ik geld (wat ik heerlijk kan uitgeven aan nieuwe super spulletjes) en deze cadeautjes:
Een Hunkemoller bon! Ik kan me binnenkort dus helemaal uitleven bij deze super winkel!
Heerlijke Toffifee! Lekker genieten met een kopje thee!

Ik heb een super week gehad maar mijn verjaardag was extra speciaal omdat het ook mijn laatste verjaardag thuis bij mijn ouders was omdat ik ga samenwonen. Daarom verdiende deze cadeautjes van deze speciale aandacht, een plekje in de spotlight! 


Hoe zag jullie week eruit?

Enjoy your day!


P.s. Doe jij al mee aan mijn Birthday WINACTIE?

4 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes heb je gekregen! Ik ben vooral benieuwd naar het kookboek van Pippa Middleton en die gebaksvorkjes zijn echt heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Yes, sure! I will follow you on your blog. Good to hear that you like my blog! XX

      Verwijderen